برخورد قاطع و سریع در انتظار عاملین حادثه میدان شهر ری

شهر: شهردار منطقه ۲۰ ضمن عذرخواهی از شهروندان و افکار عمومی به دلیل حادثه برخورد با دستفروشان در شهر ری اعلام کرد: آنچه رخ داده مورد تایید نیست و ضمن بررسی دقیق مسئله در اسرع وقت با عوامل خاطی و مقصر برخورد می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، فرهاد افشار، شهردار منطقه ۲۰  گفت: از عصر گذشته که موضوع حادثه میدان شهر ری مطرح شده است، پایش و رصد دقیق موضوع در دستور کار قرار گرفته و دستگاه های نظارتی متولی نیز در جریان جزییات قرار دارند.

افشار گفت: ضمن پوزش از افکار عمومی و شهروندان محترم، بنده همواره و بارها به همکاران متذکر شده که در اجرای قانون ضمن حفظ اقتدار، از رفتارهای سلبی و به دور از اخلاق خودداری شود و لذا آنچه رخ داده مورد تایید نیست و ضمن بررسی دقیق مسئله در اسرع وقت با عوامل خاطی و مقصر برخورد می شود.

فرهاد افشار ادامه داد: از این روی، به زودی جلسه ای نیز تشکیل و ضمن بررسی دقیق ابعاد حادثه با متخلفین و آمرین و عاملین رفتار صورت پذیرفته با شهروند محترم برخورد قاطع و سریع صورت خواهد گرفت.  

او افزود: باید قبول کرد که دستفروشان بخشی از اکو سیستم شهری هستند که باید بر اساس ضوابطی امکان فعالیت در شهر را داشته باشند.  

به گفته شهردار منطقه ۲۰ هم اکنون عوامل مرتبط با این حادثه در اختیار بوده و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه های نظارتی معرفی شده اند.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
کد خبر: 10476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =