اهدای  ۱۰۰ جلد کتاب به کتابخانه شهرک گلسار

شهرک گلسار منطقه ۱۹ در طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی، این بار شاهد راه اندازی کتابخانه به عنوان رویدادی جدید در این طرح بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به اینکه شهرک گلسار محله دولتخواه جنوبی پایلوت بخش تسهیلگری طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی است افزود: درهمین راستا رویداد دیگری از این طرح با محوریت مشارکت و همسایگی در این شهرک اجرا و طی آن  ۹ کتابخانه در مجتمع های مسکونی شهرک گلسار افتتاح شد.
 او اظهار کرد: طی مراسمی که با حضور ساکنین شهرک گلسار و هیئت امنای آن، برگزار شد ضمن اهدای بیش از صد جلد کتاب از سوی شهرداری این منطقه، بیش از ۱۵۰ جلد کتاب اهدایی ساکنین این شهرک نیز جمع آوری و در اختیار کتابخانه ها قرار داده شد.
ضمن اینکه با مساعدت مدیر کل اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران، تعدادی کتاب مرتبط با حوزه آموزش های شهروندی نیز به کتابخانه مجتمع های مسکونی شهرک گلسار اهدا خواهد شد.
به گفته شهردار منطقه در کنار کلیه قفسه های کتاب، بردهایی با عنوان برد تبادل نظر و تجربه کتابخوانی نصب شده است تا ساکنین مجتمع بتوانند نظرات و تجربیات خود را در خصوص کتاب مطالعه شده در معرض دید دیگران نیز قرار دهند.
براساس این گزارش تشکیل حلقه کتابخوانی وگفتگو پیرامون کتاب مشترک خوانده شده بین ساکنین مجتمع ها، سخنرانی هیئت مدیره و چند تن از ساکنین شهرک در خصوص اهمیت کتابخوانی، ارائه مطلب در خصوص اهمیت مطالعه به زبان انگلیسی و نیز  شعر خوانی کودکان ساکن مجتمع مسکونی گلسار از جمله برنامه های اجرا شده در روز افتتاحیه کتابخانه های شهرک گلسار بود.
 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
کد خبر: 10479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =