بازدید معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران از بهشت زهرا

اگر سازمان بهشت زهرا(س) توانسته با شیوه نامه هایی که خود در این بحران ناشناخته تدوین کرده است بر این بحران غلبه کند، بنابراین سایر سازمان ها و نهاد ها هم می توانند و این موفقیت نباید به صورت یک تجربه بماند و لازم است که توسط سایر نهاد ها الگو برداری شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا، مجید بذرافکن، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پذیرش ۴۰ درصدی کل متوفیان کرونایی کشور در سازمان بهشت زهرای تهران، تصریح کرد: اگر گذر کسی به بهشت زهرا(س) بیافتد نظم، ظرافت و برنامه ریزی به وضوح قابل مشاهده است و مراجعین دغدغه ای جز دفن اموات ندارند. 

 مجید بذرافکن ضمن بیان نقش مهم جوانان و نیروی های جهادی و داوطلبین در بحران کرونا گفت: ما خیزش جوانگرایانه را با بحران کرونا خوب درک کردیم و شاهد اتفاق بزرگی در گام دوم انقلاب هستیم که جوانان داوطلبانه پا به عرصه گذاشتند و افتخار آفرینی کردند. نمونه بارز این معنا در مدیریت بحران کرونا در سازمان بهشت زهرا(س) شکل گرفت.

 در ادامه مجید بذرافکن معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپس با حضور در سالن های تطهیر مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) با کارکنان سازمان بهشت زهرا(س)و نیروهای جهادی و داوطلبین تطهیرکننده دیدار و گفتگو کرد و همچنین سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) که او را همراهی می کرد گزارش کاملی از ۱۵ ماه مدیریت بحران بی سابقه کرونا و خدمات شبانه روزی کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) ارائه کرد.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 10526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =