روابط عمومی مانع گسست های ارتباطی است

شهردار منطقه ۲ درمراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی اظهار کرد: موفقیت هر سازمان مستلزم ارتباط موثر و تعامل با مخاطب است و نقش روابط عمومی به عنوان عامل پیوندها ورفع گسست های ارتباطی در کسب این موفقیت بسیار قابل اهمیت است .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، حسن صفات ، شهردار منطقه در این مراسم ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی واسطه اثرگذار میان مدیریت شهری، پرسنل سازمان و عموم شهروندان است و با عملکرد مناسب می تواند مردم را به حقوق شهروندی خود آگاه و زمینه را برای حل مسائل و مطالبات آنان فراهم کند.
صفات با بیان اینکه امروزه در سطح جهانی مدیریت استراتژیک مطرح است گفت: رویکرد سیاستگزاری در برنامه ها و فعالیتها ضروریست و روابط عمومی در شهرداری که یک سازمان خدمات رسان است می بایست ضمن شناسائی نیاز مخاطبان توانمندی لازم برای انتقال برنامه های سازمان به شهروندان و ارتقاء مطالبه گری آنها را داشته باشد.
او با بیان اینکه  نقش روابط عمومی‌ها با روشنگری و آگاهی بخشی به شهروندان و همچنین تحلیل مطالبات افکار عمومی در تحقق اهداف سازمان موثر است،گفت: استفاده از نوآوریها و ابتکارات نقش به سزائی در موفقیت روابط عمومی دارد.
صفات افزود: روابط عمومی می تواندبه عنوان یک بخش نظارتی بر فعالیت ها و اقدامات سازمان نظارت داشته باشد این وظیفه به واسطه ارتباط درون وبرون سازمانی ، به عنوان دیده بان با نظارت بر عملکرد و برنامه ها ، در برنامه ریزی ها نقش آفرین باشد.
شهردار منطقه ضمن قدردانی از زحمات روابط عمومی منطقه در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات اظهار داشت: امید است روابط عمومی با انرژی و آرامش بیشتر و در قالب یک تلاش برنامه‌ریزی شده و هوشمندانه بتواند سازمان و مخاطبان را به یک نقطه تعاملی‌، تفاهمی و مشارکتی نزدیک سازد و رسالت خود را در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری ایفا نماید.

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 10577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =