منطقه ۱۳ در کوتاهترین زمان به درخواست شهروندان رسیدگی می کنند

شهردار منطقه ۱۳ از کسب کوتاه ترین زمان رسیدگی به درخواست های شهروندان این منطقه در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مجتبی شکری، شهردار منطقه در خصوص کسب جایگاه بهترین زمان رسیدگی به درخواست های  شهروندان در سامانه ۱۸۸۸ این منطقه گفت: با توجه به رسالت اصلی سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منطقه، توانستیم با کسب حداکثری امتیاز ۱۰۰ در کیفیت و کمیت  شاخص های ارزیابی ستاد سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری تهران و با کاهش زمان رسیدگی به پیام‌ها از ۹ روز به ۷ روز، همچون سال گذشته وضعیت «بسیار مطلوب» منطقه را حفظ وبهترین زمان رسیدگی در بین مناطق ۲۲ گانه را کسب کنیم.

 او اضافه کرد: با توجه به اهمیت و اولویت درخواستهای شهروندی از آخرین درگاه ارتباطی شهروند و شهرداری، به کلیه مدیران ذیربط  ابلاغ شده تا در رفع معضلات شهروندان، کمترین زمان ممکن را سرلوحه اقداماتشان قرار داده و با پاسخگویی موثر و کیفی پیشگام در جلب اعتماد شهروندان از مدیریت شهری باشیم.

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
کد خبر: 10592

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =