مشارکت خانوادگی گلساری ها در توسعه فضای سبز

رویداد «کاشت گل و گیاه مشارکتی خانواده» در راستای طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی در شهرک گلسار محله دولتخواه جنوبی اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۹، مهدی بصیری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه هدف از اجرای این طرح را ارتقاء مسئولیت پذیری شهروندان در نگهداشت فضای سبز و محیط زیست، تقویت حس تعلق محله ای، ارتقای زیبایی منظر محیط سکونت و بهبود روابط همسایگی خواند و گفت: در همین راستا رویداد کاشت گل وگیاه مشارکتی خانواده پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت با مشارکت حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه و با حضور رابط شورایاران در شهرک گلسار اجرا شد.
به گفته او طراحی و اجرای باغچه‌ها و کاشت گل و گیاه مشارکتی خانواده  ها، ضمن کمک به تقویت تعاملات همسایگان می تواند فرصتی برای مسئولیت پذیری بیشتر آنان برای حفظ و ارتقاءکیفیت محیط زندگی و زیبایی هرچه بیشتر محیط پیرامونی باشد.
بصیری درباره بخش های مختلف این مراسم که با استقبال گسترده ساکنین این شهرک روبرو شد، بیان کرد: اجرای طرح کاشت مشارکتی گل و گیاه، کارناوال آموزشی ترویجی با اجرای برنامه های شاد موضوعات همسایگی و محیط زیست، آموزش کاشت سبزیجات توسط کارشناس کلینیک گل وگیاه و اجرای مسابقه با محوریت باغبانی ویژه کودکان مشارکت کننده همراه با اهدای هدایا به مشارکت کنندگان در اجرای رویداد از برنامه های جانبی این مراسم بودند.

۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 10691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =