واگذاری بهره برداری و نگهداری ۳۰ ساله از بوستان چیتگر به شهرداری

شهر: شهردار منطقه۲۲ گفت: مدیریت بهره برداری و نگهداری از بوستان جنگلی چیتگر به مدت ۳۰ سال به منطقه ۲۲شهرداری تهران واگذار شد.

به گزارش شهر، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ۲۲ گفت: در راستای تاکید شهردار تهران در حفظ و توسعه فضای سبز و پیرو تفاهم نامه اجرای مدیریت بهره وری و نگهداری از بوستان های جنگلی در شهر تهران که فی مابین شهرداری تهران و وزارت جهاد کشاورزی در سال ۹۸ امضا شد، شهرداری منطقه ۲۲ نیز تفاهم نامه مدیریت بهره وری و نگهداری بوستان «جنگلی چیتگر» را با اداره کل منابع طبیعی استان تهران به امضاء رساند.

او افزود: طبق این تفاهم‌نامه تا ۳۰ سال آینده مدیریت بهره وری و نگهداری از این بوستان به مساحت ۸۷۰ هکتار ، بر عهده مدیریت شهری منطقه۲۲ است.

رحمان زاده با بیان اینکه برای حفاظت پارک های جنگلی تلاش می کنیم، ادامه داد: فضاهای سبز منطقه۲۲ ریه‌های تنفسی شهر تهران محسوب می‌شوندکه نقش کلیدی را در بهبود کیفیت محیط زیست شهری و همچنین افزایش تعاملات شهروندان دارند که در این راستا ، نهضت درختکاری در سال ۱۴۰۰ از مهمترین برنامه های ما در این بوستان می باشد .

شهردار منطقه ۲۲ این تفاهم نامه را تضمین آینده این بوستان ها به جهت توسعه، نگهداری فضاها و گردشگری برشمرد و یادآور شد: بوستان های جنگلی، ثروت ملی و واقعی کشور هستند که امیدواریم با حفظ و نگهداری صحیح آن کوشا باشیم و بتوانیم خدمات ویژه و مختلفی را به شهروندان ارائه کنیم.

۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 10721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =