حضور شهردار منطقه ۲۱ در بنیاد خیریه حضرت رقیه(س)

رضا رجب زاده شهردار منطقه ۲۱ با همراهی معاون اجتماعی و خدمات شهری و جمعی از مدیران شهری این منطقه با حضور در بنیاد خیریه حضرت رقیه(س) با مدیرعامل این موسسه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، ظهر امروز رجب زاده شهردار منطقه۲۱ با هدف افزایش سطح تعاملات فی مابین در امور خدمت رسانی و کارهای عام المنفعه با حضور در بنیاد خیریه حضرت رقیه(س) با صمدیان مدیرعامل این مجموعه درخصوص برنامه های پیشرو و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ دستگیری از نیازمندان گفت و گو کرد.

او در این دیدار گفت: مردم ایران با حس نوع دوستی مثال زدنی خود، همواره پیشقدم در امر کمک رسانی به همنوعان در حوادث و بلایای طبیعی  و در کنار دولت، مسئولین، خیرین، سمن ها و دستگاه های متولی خدمت رسانی بوده اند و نهادهای دولتی و خیریه متولی امر خدمت رسانی باید با افزایش تعامل و همکاری خود از بروز موازی کاری ها در این حوزه پیشگیری کنند.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: با ساماندهی وضعیت خدمت رسانی ها، یکسان‌سازی بانک‌های اطلاعاتی و هم افزایی مشترک فی مابین معاونت اجتماعی شهرداری منطقه۲۱ با بنیاد خیریه حضرت رقیه(س) می‌توان گام های بزرگتری در امر مهم خدمت رسانی به نیازمندان برداشت.

۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
کد خبر: 10967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =