برگزاری آیین گرامیداشت ۱۷ شهید یوم الله ۱۵ خرداد

شهردار منطقه ۱۵ از برگزاری آیین گرامیداشت پنجاه و هشتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در گلزار شهدای یوم الله ۱۵ خرداد منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت شهدای یوم الله ۱۵ خرداد گفت: این مراسم امسال به دلیل شیوع کرونا با انجام فاصله گذاری اجتماعی از ساعت ۱۸ در گلزار شهدای ۱۵ خرداد این منطقه آغاز می شود.

او با اشاره به اینکه براساس شیوه نامه های ستاد مقابله با کرونا به منظور سلامت و رفاه شهروندان؛   مراسم متفاوت با سالهای گذشته است، افزود: اجرای مداحی و مدیحه سرایی، اجرای سرود و مراسم گلباران و عطر افشانی قبور شهدا توسط شرکت کنندگان از جمله برنامه های این روز است.

محمدی گفت: در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به ایراد سخن خواهد پرداخت.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اینکه قیام تاریخی ۱۵ خرداد ۴۲ نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران است که ثمره آن تحقق جمهوری اسلامی بود، افزود: برگزاری این مراسم یادآور روزهای مبارزه و استقامت و بیعتی دوباره با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

برپایه این گزارش؛ ۳۵بنر پرتابلی از مضامین فرمایشات امام (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد، ۷ هزار متر طول ریسه پرچمی و ۱۵۰ عدد پرچم مشکی به منظور فضاسازی، هویت بخشی سیمای بصری در میادین، معابراصلی و بزرگراه های منطقه نصب شده است.

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
کد خبر: 10975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =