۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 11003
۷۰ تانکر آب دیگر برای کمک به آتش نشانی آماده شد

شهر: شهردار منطقه ۲۰ گفت: علاوه بر ۱۷۰ تانکری که شب گذشته برای کمک به اطفا حریق وارد پالایشگاه شده، امروز نیز شهرداری منطقه ۷۰ تانکر را پشت درهای مجموعه پالایشگاه آماده کرده تا با مدیریت آتش نشانی وارد مجموعه شوند.

 فرهاد افشار، شهردار منطقه ۲۰ درباره آخرین وضعیت آتش سوزی پالایشگاه شهر ری به خبرنگار شهر گفت: شهرداری منطقه ۲۰ همچنان در حال ارائه خدمات پشتیبانی به عنوان معین به مجموعه پالایشگاه است و همکاران سازمان آتش نشانی با همه توان در محل حضور دارند.

او افزود: از شب گذشته بیش از ۱۷۰ تانکر ۱۲ تا ۲۸ هزار لیتری وارد پالایشگاه شده و خدمات لازم را ارائه داده اند. همچنین اقدام بعدی که امروز صورت گرفته این است که حدود ۷۰ تانکر دیگر نیز پشت درهای پالایشگاه آماده شده که به صورت تدریجی با فرماندهی آتش‌نشانی شهر تهران وارد مجموعه و کمک رسانی های لازم انجام می شود.

شهردار منطقه ۲۰ با بیان اینکه آتش کماکان در مجموعه وجود دارد، ادامه داد: البته حجم آتش کاهش پیدا کرده و شهرداری منطقه با تمام توان در کنار عوامل مجموعه پالایشگاه آتش نشانی شهرداری تهران و ستاد مدیریت بحران شهری حضور دارد و آماده اجرای تصمیمات ابلاغی ستاد مدیریت بحران است.

افشار اضافه کرد : واحدهای نواحی هفتگانه، حوزه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، یگان‌حفاظت، روابط عمومی و سایر عوامل شهرداری منطقه ۲۰ در آماده باش کامل و آماده ارائه خدمات هستند. علاوه بر این نمایندگان منطقه ۲۰ در محل حاضر و در حال ارائه گزارش به شهرداری و سایر دستگاه‌های متولی مدیریت شهری هستند.

به گفته وی همه مسئولان و مدیران شهرداری منطقه ۲۰ از ابتدایی ترین لحظات وقوع این حادثه با حضور در محل از نزدیک این حادثه را رصد کرده و بیش از ۱۸ ساعت مشغول کمک به فرماندهان عملیات اطفای حریق بوده اند.

۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 11003

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =