کمک رسانی ۲۵ دستگاه از ماشین آلات سازمان پسماند در عملیات اطفا

شهر: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: معاونت خدمات شهری این سازمان به کمک مناطق ۲۲ گانه توسط ۲۵ دستگاه به عملیات اطفا کمک رسانی کرده است.

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره اقدامات این سازمان برای کمک به اطفاء حریق در پالایشگاه ری گفت: به دستور شهردار تهران و معاون خدمات شهری شهرداری تهران از ساعات اولیه وقوع آتش سوزی در پالایشگاه، تیم معاونت خدمات شهری سازمان پسماند در محل حادثه مستقر شد و با کمک گرفتن از امکانات مناطق ۲۲ گانه، خدمت‌رسانی لازم را برای تسریع در اطفاء حریق انجام داد.

او افزود: ۲۵ دستگاه از ماشین‌آلات اعم از کمپرسی، لودر و تانکر ها در مجموعه مستقر شده و هزار سرویس آب از نقاط مختلف شهر تهران توسط ماشین آلات سازمان و مناطق ۲۲ گانه به محل حادثه منتقل و پشتیبانی آب خام مورد نیاز آتش نشانی برای اطفاء حریق بدین وسیله انجام شد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران با بیان این که در شب حادثه عوامل مختلف سازمان تا ساعات روز بعد در مجموعه پالایشگاه حضور داشته عنوان کرد: ۵۰ نفر از اعضای پرسنل معاونت خدمات شهری سازمان پسماند در ۲۴ ساعت گذشته در محل مستقر بوده و خدمات لازم را در این زمینه انجام دادند.

به گفته علیپور خطر اصلی تهدیدکننده، در همان شب گذشته مرتفع و تاکنون حدود زیادی عملیات اطفاء انجام شده است.

۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
کد خبر: 11009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =