افتتاح ۲۰ کتابخانه محیط زیستی در محله های منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه ۴ تهران با تشریح برنامه های این منطقه در هفته محیط زیست گفت: همزمان با آغاز هفته محیط زیست ۲۰ کتابخانه محیط زیستی در سطح محله های منطقه ۴ راه اندازی می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مجید رجبی با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه های محیط زیستی منطقه ۴ با شعار «احیای اکوسیستم» و افتتاح نخستین «خانه محیط زیست» در محله حکیمیه و حدود ۲۰ کتابخانه محیط زیستی در سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت.

رجبی با اشاره به احیای جنگل ها و بوستان های سطح منطقه گفت: در خصوص احیای جنگل ها و بوستان ها با شعار امسال هفته محیط زیست، هفته اکوسیستم اقدامات ویژه ای از جمله کاشت بیش از ۲۰ گونه مقاوم و سازگار به خشکی و کم آبی صورت گرفت.

معاون خدمات شهری منطقه ۴ در ادامه گفت: برپایی نمایش های خیابانی، برگزاری مسابقات مجازی نقاشی، داستان نویسی و مقاله نویسی با موضوع حفاظت از زمین، وبینار آموزشی و کارگاه آموزشی به صورت گروهی با حضور کارشناسان زیست محیطی در سطح محله ها از جمله برنامه های فرهنگی آموزشی این هفته است.

رجبی در پایان گفت: اهدای جوایز نفیس به ۱۰ نفر از دوست داران محیط زیست و  اطلاع رسانی هفته محیط زیست از طریق توزیع پوستر و نصب بر روی خودروهای حمل و نقل عمومی در هفته "محیط زیست" از دیگر برنامه های هفته محیط زیست است.

۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
کد خبر: 11027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =