حجت الاسلام محتشمی پور مجاهدی نستوه برای حفظ آرمان های قدس و فلسطین بود

شهردار تهران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت حجت الاسلام محتشمی پور وی را مجاهدی نستوه برای حفظ آرمانهای قدس و فلسطین اشغالی خواند.

به گزارش شهر پیروز حناچی شهردار تهران  در پیامی با تسلیت به مناسبت درگذشت حجت الاسلام سید علی‌اکبر محتشمی‌پور وی را یکی از افراد تأثیر گذار برای حفظ آرمان های قدس و فلسطین اشغالی دانست.

وی نوشت: محتشمی پور جدای آنکه نقش بسزایی در تشکیل مجمع روحانیون مبارز داشت در سمت های خود نظیر وزارت کشور و نمایندگی مجلس شورای اسلامی تلاش کرد تا منشأ اثر و خدمتگذاری باشد.

آن مرحوم در سمت دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از قدس تلاش کرد تا از آرمان های مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس حمایت همه جانبه ای داشته باشد.

حناچی به بخشی از مسئولیت های حجت الاسلام محتشمی پور نظیر عضو دفتر امام خمینی در پاریس، قم، تهران، عضو هیئت منتخب امام خمینی برای بررسی نحوه تشکیل بنیاد مستضعفان و نماینده امام خمینی(ره) و مدیر صدای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و نوشت: امید است خداوند متعال همه این تلاش ها را ذخیره آخرت آن مرحوم نماید.

شهردار تهران با اشاره به مهاجرت مرحوم محتشمی پور به نجف اشرف و زندگی ساده و زی طلبگی و زندگی در جوار حضرت امیر نوشت: آن مرحوم در این سالها با دلی لبریز از نگرانی برای ایران به کار طلبگی اشتغال یافت.

شهردار تهران در انتها با تسلیت مجدد درگذشت حجت الاسلام محتشمی پور از خداوند متعال برای خانواده آن مرحوم، دوستان و همکاران وی در این سالها صبر جزیل مسئلت کرد.

۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 11032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =