اهدای شال پهلوانی به حناچی

شهر: شهردار تهران به زورخانه جهان پهلوان در شهر ری رفت و از خانواده های شهیدان سلامت قدردانی کرد. پهلوانان هم در این مراسم به حناچی و معاونانش شال پهلوانی هدیه کردند.

به گزارش شهر، پیروز حناچی، شهردار تهران در این بازدید که به مناسبت روز پهلوانی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره جهان پهلوان تختی و نیز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر ترویج فرهنگ پهلوانی تاکید کرد و گفت: امام حسین(ع) در صحنه کربلا به لشکر یزید گفت که اگر دین نداری، آزاده و جوانمرد باشید و این نشان می دهد که اگر کسی در زندگی خود جوانمردی پیشه کند عاقبت به خیر خواهد بود و امیدوارم همه پهلوانان این زورخانه عاقبت به خیر شوند و برای من هم دعا کنند که عاقبت به خیر شود.  
در این مراسم همچنین از خانواده شهیدان سلامت شهید بیات و شهید وهیجی با اهدای لوح یادبود قدردانی و تشکر شد.

شهردار پیش از این مراسم،   در طی مسیر خود به سوی شهر ری در بهشت زهرا (س) با حضور بر مزار برخی شهیدان از جمله شهیدان آتش نشان و برخی سرداران دفاع مقدس یاد و خاطره آنها را گرامیداشت.

موزه پرواز در بوستان ولایت
حناچی همچنین سه شنبه-۲۰ خرداد- در مسیر شهر ری به بوستان ولایت رفت و از آنجا بازدید کرد . او درباره این بازدید به خبرنگار شهر گفت: از آنجا که فضاهای باز اهمیت بالایی در شرایط بحرانی دارند بوستان ولایت هم از نظر فضای باز اهمیت دارد و هم از این جهت که در داخل آن یک باند فرودگاه نیز قرار دارد. امروز  از این تاسیسات بازدید شد تا شرایط آن برای استفاده در مواقع بحرانی بررسی شود.  
او همچنین درباره موزه پرواز که قرار است در این بوستان برپا شود، گفت: آرزوی شهید ستاری تاسیس موزه پرواز در قدیمی ترین باند پرواز تهران یعنی فرودگاه قلعه مرغی بود و به زودی این آرزوی آن شهید برآورده خواهد شد.

در این بازدید، محمدرضا جوادی یگانه، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار  و عبدالرضا گلپایگانی معاون معماری و شهرسازی، شهرداران مناطق ۲۰ و ۱۹ و نیز تعدادی از اعضای شورای شهر ری حضور داشتند.

۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
کد خبر: 1107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =