سرمایه گذاری پروژه «ری لند» ۴۰ میلیارد تومان است

شهر: به گفته شهردار منطقه 20 برای اجرای پروژه «ری لند» با احتساب ارقام امروزی، حدود ۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برآورد می شود.

به گزارش خبرنگار شهر، فرهاد افشار، شهردار منطقه ۲۰ صبح چهارشنبه- ۱۹ خرداد ۱۴۰۰- در آیین بهره برداری از پروژه های مدیریت شهری این منطقه گفت: مبنای حرکت و فعالیت های شهرداری منطقه ۲۰ بر اساس سیاست های ابلاغی شهردار تهران و ۱۰ محور مطرح شده بود.
او ارتقای رضایت مردم  و حرکت در مسیر توسعه را از اهداف شهرداری منطقه دانست و افزود: برای رضایتمندی مردم در سطح محلات ، دو کتابچه اجرایی برای انجام پروژه های محلی تهیه و مبنای فعالیت ها و پروژه ها قرار گرفت.
افشار کل اعتبار منطقه ۲۰ را  ۳۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: ۷۰ میلیارد تومان برای پروژه های محلی، ۱۲۰ میلیارد تومان در راستای تملک و فعالیت های این حوزه و  ۱۳۰ میلیارد نیز برای نگهداشت شهر در نظر گرفته شد. این اتفاقات در زمانی انجام شد که ۲۲ درصد نقدینگی در اختیار منطقه قرار گرفت.  
شهردار منطقه ۲۰ اضافه کرد: فضای سبز منطقه ۴۷۰ هزار نفری ،۲۰ ارتقای  ۲/۲ متر مربع را تجربه کرده است و از ۱۲۰ پروژه ای که امروز  با هزینه  حدود ۳۰۰ میلیارد تومانی افتتاح شد  ۴۴ پروژه عمرانی، ۵۰ پروژه زیست محیطی، ۳۳ پروژه ترافیکی و ۳ پروژه مشارکتی است. 
او یادآور شد: پروژه ری لند به هزینه های امروز ،حدود ۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری را دربر دارد.
افشار گفت: همچنین زمان پاسخگویی ما در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۸ به یک سوم رسیده است .

خبرنگار: علی سی پی

۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 11081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =