برگزاری مجدد طرح «باغچه‌های مشارکتی» در تابستان ۱۴۰۰

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به استقبال شهروندان تهرانی از طرح «باغچه‌های مشارکتی» از برگزاری مجدد این طرح در تابستان ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی دانشور اظهار کرد: طرح «باغچه‌های مشارکتی» در قالب پویش ارتقاء «فرهنگ آپارتمان نشینی» و با هدف ارتقای مسئولیت پذیری شهروندان برای نگهداشت فضای سبز و محیط زیست، تقویت حس تعلق محله‌ای، ارتقای زیبایی منظر محیط سکونت و بهبود روابط همسایگی برای اولین بار در ۲۰ منطقه تهران برگزار شد.

وی افزود: طرح «باغچه‌های مشارکتی» در مجتمع‌های مسکونی و شهرک‌های منتخب ۲۰ منطقه از پایتخت برگزار و ساکنان آپارتمان ها با یکدیگر باغچه‌هایی را طراحی و در زمینه کاشت گل و گیاه با یکدیگر همکاری کردند.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: «باغچه‌های مشارکتی» با همکاری سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران طی ۱۲ روز برگزار و «کاشت مشارکتی و نگهداشت گل و گیاه در زندگی آپارتمانی و محیط همسایگی» در محلات و مجتمع های آپارتمانی دنبال شد.

لازم به ذکر است کمپین ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی در سه حوزۀ قوانین و حریم خصوصی، همسایگی و مشارکت و محیط زیست با تاکید بر مدیریت و کاهش پسماند توسط اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از اول دی ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و تا شهریور ۱۴۰۰ در پایتخت ادامه خواهد داشت.

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 11137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =