گذر نشاط در شهربانوی بوستان ولایت برپا می شود

مجموعه شهربانوی بوستان بزرگ ولایت همزمان با دهه مبارک کرامت میزبان شهروندان پایتخت با برگزاری برنامه های شاد و ایجاد گذر نشاط با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به اجرای ویژه برنامه های مناسبتی این دهه تا پایان خرداد گفت: امسال نیز با آماده سازی مجموعه شهربانوی بوستان ولایت در قالب ایجاد گذر نشاط و راه اندازی ایستگاه های مختلف، برنامه های فراغتی متنوعی ویژه دختران و بانوان تدارک دیده شده است.

او هدف از برنامه های مناسبتی دهه کرامت را غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد حس همدلی و نشاط در شهروندان اعلام کرد و افزود: در این گذر ایستگاه هایی به ارائه صنایع دستی بانوان، نقاشی و ساخت قاب و کلاژ، مشاوره روانشناسی در حوزه دختران و بانوان و ارائه محصولات عفاف و حجاب اختصاص یافته ضمن اینکه زمینه اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی در رشته های شطرنج، دارت توپی و بازی های بومی محلی نیز در این بوستان با رعایت پروتکل های بهداشتی ایجاد شده است.

به گفته توکلی در کنار این برنامه ها که ویژه گروه های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان اجرا می شود، مسابقه عکاسی و کتابخوانی نیز در نظر گرفته شده که در طول دهه کرامت برگزار می شود.  

او در تشریح سایر برنامه های مناسبتی این ایام اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت ضمن آذین بندی بوستان های منطقه، مراسم و جشن های محلی، مولودی خوانی و ویژه برنامه تقدیر از دختران فرهیخته در سراهای محلات به صورت مجازی برپا خواهد شد.

همچنین طی این دهه مبارک مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگینامه حضرت معصومه(س) و کارگاه های آموزشی با محوریت فضایل اخلاقی حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع)، جایگاه زن در اســـلام و اهمیــت حجاب برتر در سراهای محلات با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود.

به گفته توکلی همزمان با دهه کرامت طرح اپلیکیشن اینوگام نیز با هدف گسترش فرهنگ پیاده روی و ورزش های انفرادی در شبکه های مجازی ایستگاه های ورزش شهروندی بانوان منطقه کلید خورده است.

ترغیب شهروندان به انجام ورزش، ارتقاء سطح سلامت و شادابی بانوان، ایجاد روحیه مضاعف و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در شرایط کرونایی از اهداف اصلی این طرح هستند.

۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 11170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =