اجرای ویژه برنامه های «دختران شهر تهران» در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از آغاز ویژه برنامه های «دختران شهر تهران» هم زمان با فرارسیدن دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی در پردیس بانوان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت  و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به شهروندان افزود: ویژه برنامه «دختران شهر تهران» به همت اداره امور بانوان منطقه با هدف بزرگداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س)، معرفی ویژگی های ارزنده آن حضرت با تاکید برکرامت و مهربانی ایشان، ایجاد همدلی و نشاط در بین دختران و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس دختران در بوستان پردیس بانوان به اجرا درآمده است.

به گفته او، در این راستا گذر فرهنگی، هنری و فراغتی با عنوان «گذر نشاط» از روز گذشته با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بوستان پردیس بانوان از دیروز به مدت ۱۰ روز برپا شد.

مختاری افزود: برنامه های آموزشی، تفریحی، هنری و ورزشی شامل میزهای مشاوره تخصصی دختران و خانواده، غرفه های هنری نقاشی، گلدوزی، دوخت نمد و غرفه های ورزشی دوچرخه سواری و پینگ پونگ، بدمینتون، ماهیگیری ویژه کودکان، بازیهای بومی محلی  از برنامه های گذر نشاط در این منطقه است.

او در تشریح برنامه های دهه کرامت ادامه داد: برپایی وبینار آموزشی با موضوع امنیت روانی دختران در خانواده، برپایی جشن ویژه دختران چهارشنبه ۲۶ خرداد در محوطه بوستان پردیس بانوان و اعزام تعدادی دختران از منطقه ۱۵ به اردوی سه روزه آشنایی دختران با کارآفرینی، نمایشگاه دست آفریده های زنان کارآفرین در دریاچه شهدای خلیج فارس از برنامه های این دهه است.

برپایه این گزارش؛ گذر نشاط تا ۳۱ خرداد از ساعت ۹ تا پایان وقت اداری در بوستان پردیس بانوان به آدرس تهران، سه راه افسریه خیابان شرکت واحد خیابان بوعلی غربی، روبروی پارک آبی آزادگان برپاست.

۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 11174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =