یگان حفاظت شهرداری تهران بازوی مدیریت شهری است

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران گفت: یگان حفاظت شهرداری تهران بازوی مدیریت شهری در برقراری نظم و انضباط است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران جلسه تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس با حضور فریدون رضوی کیا، مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، سرهنگ حسنه، معاون خدمات ایمنی و انتظامی یگان حفاظت شهرداری تهران، معاونان شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران و مدیران یگان حفاظت شهرداری تهران و منطقه ۲۲ برگزار شد.

در این جلسه رضوی کیا ضمن تقدیر از تعامل نیروی انتظامی با مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس گفت: یگان حفاظت شهرداری تهران از اهمیت و جایگاه ویژه و خطیری در مجموعه مدیریت شهری برخودار است و بازوی مدیریت شهری برای برقراری نظم و انضباط محسوب می‌شود.

او خطاب به فرمانده جدید یگان حفاظت دریاچه شهدای خلیج فارس تاکید کرد: انتظار می رود با توجه به اهمیت و جایگاه سازمانی یگان حفاظت، ضمن رعایت وحدت فرماندهی و هماهنگی با سلسله مراتب و بهره مندی از تمام تجربه خود از قابلیت نیروهای تحت مسئولیت خود استفاده کرده و با برنامه ریزی مناسب در راستای تحقق اهداف و وظایف مدیریت شهری اهتمام کافی داشته باشید.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران ادامه داد: همچنین انتظار می‌رود با استقلال یگان حفاظت دریاچه از یگان حفاظت منطقه ٢٢، همکاران یگان دریاچه شهدای خلیج فارس همانند گذشته با مسئولیت پذیری و سخت کوشی در راستای صیانت و حفاظت از اماکن و تاسیسات و منافع مدیریت شهری، در دریاچه کوشا باشند.

او در پایان بر لزوم تعامل سازنده و منطقی بین یگان دریاچه و یگان حفاظت منطقه ٢٢ تاکید کرد و گفت: که این تعامل می تواند باعث هم افزایی و تحقق اهداف عالیه مدیریت شهری شود.

در پایان این جلسه سرگرد احمد مهرابی به عنوان فرمانده یگان حفاظت دریاچه شهدای خلیج فارس منصوب و از زحمات سروان عباسعلی ممشلی سرپرست ایستگاه حفاظت این مجموعه تقدیر شد. همچنین ۱۲ خرداد ماه، ساختمان یگان حفاظت مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس با حضور شهردار محترم تهران افتتاح شد.

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 11189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =