رکاب زنی شهردار و مدیران شهری منطقه ۲۱ در سه شنبه های بدون خودرو

پویش سه شنبه های بدون خودروی این هفته در ورودی غربی پایتخت با حضور شهردار منطقه۲۱ و همراهی معاونین و مدیران شهری این منطقه، صبح امروز بیست و پنجم خرداد ماه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، صبح امروز ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۰؛ رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهری به منظور بازدید میدانی، حفاظت از محیط زیست شهری، کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک، از معابر سطح ناحیه یک بازدید کرد.

رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ در این بازدید گفت: در پویش سه شنبه های بدون خودرو، حضور مسئولین شهری موجب تشویق و ترغیب هرچه بیشتر شهروندان و کودکان به استفاده از دوچرخه در سطح منطقه شده است.

او با اشاره به نصب هشتاد سازه انتخاباتی در سطح نواحی سه گانه منطقه۲۱ افزود: هدف از انجام این کار، جلوگیری از آلودگی بصری و حفظ زیبایی مناظر شهری بوده و از همه مهمتر یکپارچه سازی و متحد ساختن فضاهای تبلیغاتی برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی می باشد.

رجب زاده شهردار منطقه۲۱ در ادامه از نزدیک در جریان وضعیت نگهداشت شهر و رسیدگی های مرتبط با آن قرار گرفت و موارد لازم را به شهردار ناحیه و معاون خدمات شهری و محیط زیست متذکر شد.

۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 11212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =