نمایش پوسترهای «مقابله با کار کودک» در فضاهای عمومی

شهرداری منطقه ۳، فعالیت هنرمندان جوان را با موضوع "مقابله با کار کودک" را در قالب طراحی، گرافیک و پوستر را در بوستان ها و سرای محلات این منطقه به نمایش گذاشته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ در این خصوص گفت: حمایت از حقوق کودکان به ویژه کودکان محروم و کودکانی که در معرض بهره‌کشی ناشی از ورود زودهنگام به چرخه کار با آسیب‌های ناشی از بحران‌ها، حوادث طبیعی، نابسامانی‌های اقتصادی، اجتماعی و ... قرار گرفته‌اند، وظیفه انسانی و اجتماعی بوده که برعهده یکایک افراد، سازمان‌ها و نهادهاست.

او ادامه داد: بدون توجه کافی به حقوق کودکان، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی لازم در امر آموزش، بهداشت و ارتقای سطح زندگی آنان، امیدی برای دستیابی به دنیای بهتر وجود نخواهد داشت.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ تاکید کرد: موضوعاتی مانند: تأثیر ویران‌گر کار بر شرایط فردی کودکان اجتماع، آسیب‌های ناشی از کار بر کودکان، سخت‌ترین پیشه‌ها برای کودکان و نمایش خلأ حقوق کودک در زندگی کودکان کار از جمله نیازمندی‌های تولید اثرهنری در مسیر مبارزه با کودک است.  
کمالی نسب هدف از این نمایشگاه را اطلاع رسانی، حساس سازی جامعه و جلب مشارکت عمومی برای مقابله و منع کار کودک دانست. این نمایشگاه با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در فضای باز بوستان واقع در خیابان صالح حسینی و سرای محلات ۱۲ گانه این منطقه  از ۱۹ تا ۲۷ خرداد ماه آماده بازدید علاقمندان است.  

۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
کد خبر: 11216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =