تابلو نام شهیدان بهسازی می شود

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ در آیین رونمایی از پلاک شهیدان غلامرضا آسترکی و علی سالاری گفت: زنده نگه داشتن نام شهدا صرفا به معنای برگزاری مراسم نیست و باید در عمل هم به رفتار آنها پایبند باشیم تا این روحیه و فرهنگ از بین نرود.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۵، آیین رونمایی از پلاک شهیدان غلامرضا آسترکی و علی سالاری با حضور محمود کلهری شهردار منطقه ۵، نوروزی نماینده بنیاد شهید در منطقه  ، محمدزاده رئیس اداره ایثارگران شهرداری منطقه ،خانواده شهدا و جمعی از اهالی ناحیه ۳ منطقه ۵ برگزار شد.

محمود کلهری شهرداری منطقه ۵ در این آیین گفت: ما باید بدانیم که این قبیل برنامه ها هم تکلیف ما و هم نیاز امروز جامعه است. وقتی که مقام معظم رهبری فرمودند "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" نباید به عنوان شعار به جمله ای که گفته نگاه کرد و خیلی مطالب و معانی در آن است. این قبیل مراسم ها در راستای همین فرمایش مقام معظم رهبری است و باید تلاش کنیم نام و یاد و خاطره شهدا همیشه زنده بماند.

او افزود: درکوران مشکلات زندگی و بعضی از نارضایتی ها، ما این امنیت خود را در منطقه بحران زده خاورمیانه مدیون شهدا هستیم و هیچوقت نباید این نکته را فراموش کنیم و سعی کنیم بخشی از این ایثار و فداکاری که برای ماندن ما کردند را سرلوحه کار خود قرار دهیم و هر کدام به میزان مسئولیتی که داریم در این راستا قدم برداریم.

کلهری تاکید کرد: زنده نگه داشتن صرفا به معنای برگزاری مراسم نیست و باید در عمل هم به رفتار آنها پایبند باشیم تا این روحیه و فرهنگ از بین نرود.

شهردار منطقه ۵ در پایان با تشکر از روابط عمومی وایثارگان منطقه در تدارک چنین برنامه هایی اذعان داشت: خواسته ام این است که در منطقه و در هر جایی که نیاز هست تا هر شهیدی که احیانا مکانی به نامش نیست یا تابلوهای نام شهدا دچار مشکل است با سرعت رسیدگی شود و حتما با هماهنگی با شورایاری و بسیج اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد.

۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 11225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =