اکران ۲۲۵ سازه ثابت و موقت برای انتخابات ۲۸ خرداد در منطقه ۴

در آستانه فرارسیدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر تهران، ۲۲۵ سازه ثابت و موقت برای تبلیغات کاندیداها و پیام های انتخاباتی در میادین و معابر منطقه ۴ تعبیه و نصب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ با توجه به نزدیک شدن به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حدود ۱۲۰ سازه موقت جهت ساماندهی تبلیغات و جلوگیری از اغتشاشات بصری و همچین ایجاد عدالت بین کاندیداها در سطح معابر و میادین اصلی و فرعی منطقه ۴ نصب و در اختیار کاندیداها قرار گرفت.
در این راستا و به منظور دعوت و ترغیب مردم به حضور پرشور در انتخابات پیش رو، طی ۳ مرحله حدود ۶۵ سازه پرتابل در سطح منطقه برای انتخابات این دوره جانمایی و اکران شد.
اکران ۴۰ عدد سازه های منصوبه بر روی پایه چراغ های برق از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این دوره از انتخابات است که از افزایش قابل توجه در مقایسه با دوره های گذشته خبر می دهد.
با توجه به وسعت بسیار زیاد منطقه ۴ و به منظور جلوگیری از آشفتگی سیمای بصری شهر و کاهش هزینه های ناشی از تبلیغات کاندیداها، ضروری است کاندیداها ضمن رعایت قانون، از نصب پوستر، تراکت و پارچه نوشته در مکان‌هایی به جز مکان‌های تعریف شده، پرهیز نموده و در حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری شهرداری تهران را یاری نمایند.

۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 11229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =