ویژه برنامه های دهه کرامت و تکریم دختران

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) ویژه برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری در فضای مجازی و محله های منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار شهردار منطقه گفت: به همین مناسبت و در راستای تبیین جایگاه معنوی حضرت معصومه (س) ویژه برنامه های "دختران شهر تهران" شامل گذرهای نشاط (برنامه های آموزشی، تفریحی، هنری و ورزشی)، میزهای مشاوره، بازارچه های فروش و فضاسازی های محیطی با هدف تکریم دختران شهر با هماهنگی امور بانوان این منطقه در بوستان بانوان و مجموعه شهربانو برگزار شد.

افشار افزود: در گرامیداشت روز دختر، ویژه برنامه «جان تو جان شهر» با حضور تعدادی از دختران و مادران با اجرای موسیقی سنتی و مولود خوانی، مسابقات فرهنگی و ورکشاپ، تقدیر از دختران نخبه و موفق، اهدای جوایز و برگزاری نمایشگاه دست آفرین بانوان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه شهربانو برگزار شد.

او اجرای جشن روز دختر و تقدیر از دختران نمونه محلات در سطح نواحی، برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در پیست دوچرخه سواری مخزن صالح آباد و بوستان آموزش ترافیک، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی دستاوردهای زنان سرپرست خانوار در تعدادی از بوستانهای منطقه را از دیگر برنامه های این مناسبت عنوان کرد.

شهردار منطقه به برپائی اردوی سه روزه آشنایی دختران با کارآفرینی، نمایشگاه دست آفریده های زنان کارآفرین از ۱۸ تا ۲۵ خردادماه در کنار دریاچه شهدای خلیج فارس، تولید محتوا و برگزاری وبینار با موضوع "دختران توانمند، شهر متعالی" ویژه مناطق ۲۲ گانه از سوی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: بانوان و دختران این منطقه نیز حضور فعالی در این برنامه داشتند.

ویژه برنامه های دهه کرامت از ۲۲ خردادماه همزمان با آغاز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در سطح محلات آغاز و تا ۳۱ خردادماه مصادف با ولادت حضرت امام رضا(ع) ادامه دارد.

۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 11258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =