واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی پیگیری می شود

شهر: حجت الاسلام روحانی از پیگیری برای در اولویت قرار گرفتن رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی شهرداری برای دریافت واکسن خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، حجت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان در مراسم افتتاح دو ایستگاه شهرک آزمایش و مدافعان سلامت در خط ۶ و ۷ متروی تهران با تقدیر از تلاشهای شهرداری تهران برای خدمت به مردم گفت: مردم نیز قدردان تلاش شهرداری ها به خصوص شهرداری تهران که مدیریت این کلان شهرها کار پیچیده و سختی است، هستند.

او با بیان اینکه خوشحالیم که ایستگاه دیگری از خط ۷ که به نام مدافعان سلامت نامگذاری شده است، افتتاح شد، افزود: همچنان باید دولت و همه مسئولان خادم خوبی برای مردم باشند.

رییس جمهور ادامه داد: لایحه منابع پایدار لایحه مهم دولت بود که توانست بسیاری از دغدغه های شهرداران در سراسر کشور را مرتفع کند.

روحانی با اشاره به تلاش‌های مجلس دوم و نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی برای حرکت متروی تهران و شروع ساخت آن گفت: خوشحالیم که امروز این مسیر هموارتر از گذشته پیش می رود.

او افزود: موضوعات مطرح شده در خصوص واکسیناسیون رانندگان و در اولویت قرار گرفتن این گروه که هر روز با گروههای مختلف مردم سروکار دارند، قطعا پیگیری خواهد شد.

۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 11270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =