اتوبوس‌های شهری محلی برای اخذ رأی انتخابات

شهر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از در اختیار قرار دادن اتوبوس‌های شهری به فرمانداری و ستاد انتخابات به منظور محلی برای اخذ رأی شهروندان خبر داد.

محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در گفت‌وگو با شهر، درباره استفاده اتوبوس‌ها به عنوان محلی برای اخذ رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها، توضیح داد: این موضوع اتفاق جدیدی نیست و در ادوار گذشته هم برای انتخابات ریاست جمهوری از اتوبوس‌ها به عنوان محلی برای اخذ رأی استفاده می‌شد.

او با بیان اینکه شهرداری بخشی از اتوبوس‌ها را در اختیار فرمانداری و ستاد انتخابات قرار داده است، گفت: طبق قرارداد شرکت واحد با فرمانداری، حداکثر ۴۰۰ دستگاه اتوبوس می‌توانیم برای رأی گیری در اختیار ستاد انتخابات قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا کاهش اتوبوس‌ها مشکلی در ارائه سرویس به مسافران ایجاد می‌کند یا خیر، توضیح داد: مشکلی ایجاد نمی‌کند چرا که همیشه انتخابات در روز تعطیل برگزار می‌شود. روز تعطیل هم تمامی مشاغل اداری، خصوصی و آزاد تعطیل هستند و تنها نیمی از ناوگان اتوبوسرانی فعالیت می‌کند.

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
کد خبر: 11275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =