رنگ آمیزی دومین کوچه دوستی در محله اسلام آباد

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: دومین کوچه دوستی با مشارکت شهروندان در محله اسلام آباد اجرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲،کاظم داودی با اعلام این خبر گفت: طرح «کوچه دوستی»در راستای اجرای طرح ساماندهی رود دره اوین درکه، اسلام آباد (نیایش) و با هدف ترویج فرهنگ مشارکت برای رسیدن به توسعه محلی دریک نظام اجتماعی مطلوب، کاهش چالش ها و آسیب های شهری در محدوده اسلام آباد اجرایی شد.
داودی افزود: اجرای طرح کوچه دوستی از جمله پروژه های کوچک مقیاس است که ابتدا در محله فرحزاد آغاز شد و در محله اسلام آباد به عنوان دومین کوچه با پشت سر گذاشتن مراحل تسهیلگری و احداث دو زمین بازی ، پس از تهیه طرح نهایی برای جداره‌ها و جلب رضایت ساکنین، وارد فاز اجرایی شد.
داودی معنا بخشی به فضا با ایجاد و توسعه زیبایی بصری برای شهروندان، ایجاد حس تعلق و هویت محلی، استعداد یابی شهروندان، جلب مشارکت اجتماعی  و...با استفاده از مشارکت مردمی به ویژه زنان و نوجوانان را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و گفت:طرح کوچه دوستی با نظارت اداره بانوان و همکاری دفتر توسعه محلی اسلام آباد برنامه ریزی و اجرا شده است.
او افزود: الگوی اولیه توسط اداره زیباسازی برروی دیواره های منتخب طراحی شد و همزمان با دهه کرامت با حضور شهردار، معاونین و مدیران منطقه توسط بانوان و نوجوانان محله فرایند رنگ آمیزی طرح ها انجام شد.

۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 11297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =