امیدواریم با چهره معتدل آقای رییسی مشکلات اقتصادی مردم حل شود

رییس شورای اسلامی شهر تهران انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم را تبریک گفت و افزود: امیدواریم همه جریان ها سیاسی و نخبگان از رییس جمهور منتخب برای حل مشکلات مردم حمایت کنند.

به گزارش شهر به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران یکشنبه- ۳۰ خرداد ۱۴۰۰- در آغاز سیصد و سومین جلسه شورا گفت: ابتدا سخنان خود را با تبریک به رییس جمهور منتخب جناب آقای رییسی آغاز می کنم و آرزوی موفقیت برای عمل به وعده ها برای وی دارم.

هاشمی افزود:  امیدواریم همه جریان ها و نخبگان از رییس جمهور منتخب برای حل مشکلات مردم حمایت کنند.

او همچنین بیان کرد: علی رغم بعضی سیاه نمایی ها در فضای مجازی، امیدوارم چهره معتدل آقای رییسی امیدواری هایی برای حل معضلات و مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی جامعه را افزایش دهد و شاهد حل مشکلات جامعه باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در ادامه با اشاره به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و نیز سالرزو درگذشت دکتر شریعتی گفت: سالرزو شهادت دکتر چمران و فقدان دکتر شریعتی را گرامی می داریم، شریعتی و چمران دو تن از روشنفکران دانشگاهی بودند که تاثیرات زیادی در تئوریزه کردن گفتمان امام خمینی(ره) در بین نسل جوان و بستر سازی برای انقلاب و دفاع مقدس داشتند.

۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 11315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =