حناچی برای تبدیل تهران به شهری هوشمند همیشه آماده بود

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری شهردار تهران را مدیری پیشتاز و آماده برای تبدیل تهران به شهری هوشمند و نوآور توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، ظهر یکشنبه- ٣٠ خرداد-سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در آیین افتتاح مرکز نوآوری رسانه همشهری با بیان اینکه قدرت کشور در شرکت های حوزه تلکنولوژی و دانش بنیان است، گفت: روزنامه همشهری به دلیل افتتاح ناحیه نوآوری و فناوری به عنوان پیشتاز در حوزه نوآوری مطرح خواهد بود.

او با توضیح اینکه در آینده شهرها به جای بسیار مهم و محوری تبدیل می شوند، افزود: این اهمیت به دلیل این است که نوع آموزش در آنها تغییر میکند و از حالت مقطعی خارج و به آموزش تا لحظه مرگ تبدیل می‌شود. بستر این آموزش پیوسته هم شهرها هستند و این جهت گیری شهرها به عنوان بستر آموزش نوآوری و اشتغال شناخته می‌شود.

به گفته ستاری؛ در آینده‌ای نزدیک دیگر خبری از دودکش و کوره ذوب فلز در شهرها نخواهد بود و درباره روزنامه ها هم که به عنوان یک سیستم سنتی در حوزه اطلاع رسانی به آن نگاه می‌شود رسانه های مکتوب برای ماندن در بازار باید تغییر کنند و نوآوری داشته باشند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: پیروز حناچی شهردار تهران، همیشه آماده همکاری برای تهران به یک شهر هوشمند و نوآور بوده وناحیه‌های نوآوری در شهر وجود نداشت، جز اینکه شهرداری پای کار بود درواقع شهرداری همیشه مشوق این حوزه بوده است.

به گزارش شهر، در آیین افتتاح مرکز نوآوری رسانه همشهری، پیروز حناچی، شهردار تهران، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمود نیلی‌احمدآبادی رییس دانشگاه تهران و محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران حضور داشتند.

۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 11328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =