شهردار تهران روابط خوبی را با دانشگاه تهران برقرار کرده است

شهر: هر گوشه از شهر که حرکت می کنیم با شهرداری در ارتباط است و به سبب همین ارتباط، شهردار تهران هم در دوره جدید روابط خوبی را با دانشگاه تهران برقرار کرده است.

به گزارش خبرنگار شهر، ظهر امروز- یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰-  نخستین مرکز نوآوری رسانه‌ کشور با همکاری «پارک علم و فناوری دانشگاه تهران » و « موسسه همشهری » و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شد.

محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران در این مراسم با بیان اینکه امروز روز بزرگی برای کشور است، گفت: کشور برای اداره خود نهادهای مختلفی را تاسیس می‌کند تا دست به دست هم نیازهای کشور را تامین کنند؛ اما برخی مواقع همیت سازمانی آنها را فرا می‌گیرد و فراموش می‌کنند که برای چه تاسیس شدند.

به گفته او؛ دانشگاه به عنوان نهادی که نقش ملی و مهم‌ترین نقش عالمی را دارد باید بتواند بخش‌های مختلف کشور را در کنار هم قرار دهد، خوشبختانه دانشگاه تهران به دلیل مسئولیت اجتماعی سعی کرده این نقش را ایفا کند.  

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه یکی ‌از بخش‌های مهم در کشور و به خصوص تهران، شهرداری است، توضیح داد: هر گوشه از شهر که حرکت می کنیم با شهرداری در ارتباط است و به سبب همین ارتباط، شهردار تهران هم در دوره جدید روابط خوبی را با دانشگاه تهران برقرار کرده است.

نیلی احمدی آبادی ادامه داد: یکی از حوزه های مهم در شرایط کنونی، نوآوری است، دنیا تغییر کرده و متناسب با این تغییرات همه چیز تغییر باید تغییر کند. به دلیل همین تغییرات، یک قدم جدید میان  شهرداری تهران، دانشگاه تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراهم شد که ارزش جدیدی خلق کرده است. البته مرزبندی در بخش رسانه و فرهنگ بسیار مشکل است اما زمانی که از رسانه صحبت میکنیم منوط به انتشار در فضای مجازی و دیجیتال است.

به گفته او؛ این موضوع که در کنار هم بدون توجه به همیت سازمانی فعالیت جدیدی خلق شد، روز بسیار مهمی است و باید توسعه داده شود. دانشگاه تهران هم به دلیلی گستردگی می‌تواند تجربه‌های حوزه نوآوری‌ها را منتقل کند.

در آیین افتتاح مرکز نوآوری رسانه همشهری، پیروز حناچی، شهردار تهران، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمود نیلی‌احمدآبادی رییس دانشگاه تهران و محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران حضور داشتند.

۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر: 11330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =