آماده سازی محلات منطقه ۱۹ برای جشنواره شادستان تهران ۱۴۰۰ 

شهردار منطقه ۱۹ گفت: تابستان امسال برنامه های فرهنگی متنوعی برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان تدارک دیده شده که همزمان با مناسبت های مختلف در محلات ۱۳ گانه این منطقه اجرا می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به آغاز ویژه برنامه های جشنواره شادستان تهران ۱۴۰۰ در این منطقه با رویکرد محله محوری افزود: ویژه برنامه های فرهنگی این جشنواره با هدف پاسداشت مراسم و مناسبت های ملی، مذهبی و افزایش شور و نشاط اجتماعی شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی در دو بخش مجازی و اجرایی از ۲۲ خرداد آغاز شده و تا ۲۲ مرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.
او بیان کرد: در قالب این جشنواره برنامه های مختلفی همزمان با شب میلاد امام رضا (ع) و به مناسبت دهه مبارک کرامت شامل مدیحه سرایی، تواشیح، موسیقی، مسابقه، نور افشانی و آتش بازی، تئاتر خیابانی و همچنین کاروان شادی در محلات اجرا شد.
این مسئول در تشریح دیگر برنامه های شادستان تهران ۱۴۰۰ در این منطقه اعلام کرد: اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت روز قلم از جمله برنامه نون و قلم، برپایی مسابقات خطاطی و خوشنویسی و مسابقه مجازی از تفسیر سوره قلم، تولید محتوا در فضای مجازی به مناسبت شهادت امام جواد (ع) و امام محمد باقر(ع)، برنامه های مجازی روز عرفه و همچنین برپایی جشن شادستان دهه ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم از برنامه های تدارک دیده شده در این جشنواره هستند.
همچنین طی این جشنواره ویژه برنامه های جشنواره نور به مناسبت ولادت با سعادت امام هادی (ع) و امام موسی کاظم (ع)، مرواریدی در صدف همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز عفاف و حجاب و برنامه های مناسبتی روز مباهله در قالب تولید محتوای مجازی درخصوص اعمال و نماز روز مباهله اجرا خواهد شد.
شهردار منطقه با بیان اینکه برنامه های فرهنگی جشنواره شادستان تهران ۱۴۰۰ مختص همه اقوام و گروه های سنی است خاطرنشان کرد: جلب مشارکت شهروندان و همکاری سراهای محلات، مساجد و پایگاه های بسیج و سازمان های مردم نهاد در اجرای برنامه ها، از چارچوب و محورهای اصلی این جشنواره محسوب می شود.

۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 11450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =