مردم ایران در بحران ها یاور یکدیگرند

شهر: رییس شورای شهر تهران گفت: مردم ایران همواره در بحرانها یار و یاور یکدیگر هستند. تلاش کردیم که این سرمایه ها و کمک ها تبدیل به امکانات زیربنایی شود. امیدوارم که این تجهیزات به فوریت به منطقه اعزام شود، هرچند بخشی از آن از قبل اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران در مراسم اهدای ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز مناطق زلزله زده سی سخت و سیل زدگان سیستان و بلوچستان- دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰- گفت: اهدای ماشین آلات شهرداری به مناطق زلزله زده و سیل زده کشور با روز هفتم تیر که یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ کشور و شهادت آیت الله بهشتی و یارانش بود، همزمان شده است.  

او شهید بهشتی را نماد عقلانیت، سعه صدر و دنیادیدگی دانست که خلا حضور ایشان در جامعه امروز حس می شود و افزود: اگر امروز افرادی مثل ایشان در انتخابات حضور داشتند، قطعا شاهد حضور پرشورتر مردم در انتخابات بودیم.

رییس شورای شهر با اشاره به کمکهای شهرداری به مناطق بحران زده کشور در دو استان سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویر احمد عنوان کرد: زمانی که این اتفاقات تلخ رخ داد، طرحی آماده و در شورا با دوفوریت به تصویب رسید و با این مصوبه کمک های شهرداری قانونی شد و سعی کردیم که با سرعت بیشتری امکانات به منطقه گسیل شود.

 هاشمی با بیان اینکه مردم ایران همواره در بحرانها یار و یاور یکدیگر هستند، یادآور شد: تلاش کردیم که این سرمایه ها و کمک ها تبدیل به امکانات زیربنایی شود. امیدوارم که این تجهیزات به فوریت به منطقه اعزام شود، هرچند بخشی از آن از قبل اعزام شده است.

۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 11482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =