نبرد فوتبالی پیشکسوتان و فرشتگان

هدف از این مسابقه دوستانه افزایش اعتماد به نفس نوجوانان دارای نیاز ویژه و سندروم دان و ایجاد فضای شاد برای این بچه ها بود تا لذت پیروزی را تجربه کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری ۵،محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با اشاره به دلاوری های مدافعان سلامت در راه مقابله با بیماری کرونا گفت:ماه هاست که دنیا با بیمای کرونا روبروست و در این میان پزشکان به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند.

او با بیان اینکه هیچ اقدامی در خور تحسین و تقدیر از فداکاری های جامعه سلامت نیست اذعان داشت: در حرکتی نمادین مسابقه ای دوستانه بین تیم بچه های سندروم دان و تیم پیشکسوتان ملی فوتبال برگزار شد  تا هم از مدافعان سلامت در حوزه ورزش تقدیر شده و هم به نوجوانان دارای نیاز ویژه و سندروم دان توجه شود.

کلهری تاکید کرد: مسابقه دوستانه ای بین تیم نوجوانان دارای نیاز ویژه و سندروم دان با عنوان تیم فرشتگان و تیم پیشکسوتان ملی فوتبال در زمین چمن مصنوعی و به میزبانی شهرداری ناحیه ۶ برگزار شد.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: این مسابقه فرصت مغتنمی است تا با ارتقاء افکار عمومی و درنگ در تفاوت ها، به حقوق و توانایی این عزیزان احترام بگذاریم و رفتار دوستانه و مهربانانه آنها را ارج نهیم.

کلهری افزود: هدف از این مسابقه دوستانه افزایش اعتماد به نفس نوجوانان دارای نیاز ویژه و سندروم دان و ایجاد فضای شاد برای این بچه ها بود تا لذت پیروزی را تجربه کنند.

کلهری اظهار داشت: حضور جامعه ورزشی در میان مدافعان سلامت، روحیه نیروهای خدمت‌رسان در زمینه مقابله با ویروس کرونا را دوچندان می‌کند و در این راستا در این برنامه از مدافعین سلامت در حوزه ورزش نیز تقدیر به عمل  آمد.

گفتنی است در این مسابقه که چهره هایی چون مجید جلالی، محمد پنجعلی،سعید عزیزیان،مجتبی شیری، کاظم محمدی،احمد پری آذر، مهدی صالح پور، مجتبی خورشیدی و ... در آن حضور داشتند از پزشکان ویژه ورزشی دکتر خانلری پزشک تیم ملی فوتبال،دکتر شهاب فیزیوتراپیست تیم ملی فوتبال ایران، دکتر اولیانی پزشک تیم ملی بسکتبال و باشگاه پرسپولیس، دکتر ابارشی فیزیوتراپیست اسبق تیم امید و دکتر صفری فیزیوتراپیست باشگاه سایپا تجلیل شد.

۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 11534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =