مدیران ورزشگاه ها از بدنه سازمانی انتخاب می شوند

فرآیند انتخاب مدیران مجموعه های ورزشی شهرداری تهران از میان کارکنان سازمان ورزش و از طریق فراخوان و مصاحبه های علمی، اجرایی شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمدرضا جوادی یگانه، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در جریان یکی از جلسات مصاحبه داوطلبان متقاضی مدیریت در مجموعه های ورزشی شهرداری تهران، گفت: کارکنان باید بدانند در جایی که  کار می کنند، دیده می شوند و شرایط رشد سازمانی آنها امکان پذیر است.

در ادوار مختلف شهرداری، این نگاه غالب نبوده است که افراد در جایگاهی که شایسته اند، کار کنند و فرآیندهای علمی انتخاب مدیران، کمک مهمی به این موضوع می کند.

او افزود: شهرداری تهران بزرگترین مجموعه در کشور است که روزانه چند میلیون نفر به آن مراجعه کرده و خدمات می گیرند. کار در شهرداری تهران سخت بوده و «ری برندینگ» در آن اتفاق مهمی است که در بخش هایی چون سازمان ورزش در حال رخ دادن است.

مردم از برخی خدمات همچون میادین تره بار، بهشت زهرا(س)، مترو و... به طور عمومی استفاده کرده اما برخی خدمات دیگر مانند مراکز فرهنگی و ورزشی را در صورت رضایت و ایجاد رغبت، استفاده می کنند و از این رو کار در سازمان ورزش بسیار مهم است.

جوادی یگانه ادامه داد: فعالیت های خوبی در سازمان ورزش در حوزه بازسازی صورت گرفته و در ادامه، تحول در ارائه خدمات به مردم که انتخاب صحیح مدیران مجموعه های ورزشی در آن بسیار موثر است، جذب شهروندان به مجموعه های ورزشی در پساکرونا را همراه خواهد داشت. در این جلسه همچنین امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش گزارشی از روند فرآیند انتخاب مدیران مجموعه های ورزشی ارائه کرد.

۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 11562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =