جشنواره مجازی دانش آموز و ترافیک در منطقه ۱۵ کلید خورد

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ از آغاز به کار جشنواره دانش آموز و ترافیک در فضای مجازی همزمان با فصل تابستان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده با اعلام این خبر گفت: این برنامه با هدف تاکید بر زمینه سازی تحقق شهر دوستدار کودک با رویکرد جلب مشارکت کودکان و خانواده ها، توجه و احترام به دیدگاه های کودکان در راستای تقویت روحیه، امید و پویایی در روزهای قرنطینه، ایجاد فرصت برای دریافت نقطه نظرات کودکان از طریق به تصویر کشیدن رویاها، تخیلات، احساسات، ایجاد و تحکیم ارتباط بین کودکان، خانواده ها با مسئولان مدیریت شهری و آموزش پنهان مفاهیم ترافیکی به کودکان در بستر فضای مجازی به اجرا درمی آید.

به گفته او، این جشنواره ویژه دانش آموزان ۶ تا ۱۸ سال از ابتدای تیر با مشارکت سازمان حمل و نقل ترافیک تهران و معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۶ آغاز شده است که تا ۲۵ شهریور ادامه دارد.

 لواف زاده به موضوعات این جشنواره اشاره کرد و گفت: احترام به عابر پیاده، موتورسوار قانونمند، استفاده از حمل و نقل عمومی و دوچرخه از جمله این موضوعات است و علاقه مندان می توانند در قالب عکس و یا فیلم با تلفن همراه و  نقاشی در جشنواره دانش آموز و ترافیک شرکت کنند.

او اضافه کرد: دانش آموزان جهت ثبت نام و شرکت در این جشنواره می توانند به سایت traffic-festival.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره واتساپ ۰۹۰۲۷۷۷۷۰۰۱- ۰۹۰۵۷۵۶۲۹۳۳ پاسخ سوالات  خود را دریافت کنند.

۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 11588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =