طرح ضربتی نوسازی علائم ترافیکی

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه در برای اولین بار در سطح مناطق ۲۲ گانه علائم و المان های ترافیکی منطقه ۵ ظرف مدت یک ماه نوسازی می شود گفت:در این طرح جهادی در دو بخش علائم ترافیکی فرسوده در تمامی نواحی منطقه ۵ شناسایی و نسبت به نوسازی آنها اقدام می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری شهردار منطقه با اشاره به آغازطرح جهادی نگهداشت تجهیزات ترافیکی در منطقه ۵ گفت: برای اولین بار در سطح منطقه ۵  در یک طرح جهادی و ضربتی ظرف مدت یک ماه تمامی علائم و المان های ترافیکی سطح منطقه که پیش از این توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شناسایی شده بودند نوسازی می شود.

او تاکید کرد: از مدت ها پیش مناقصاتی در سطح ۷ ناحیه منطقه ۵ برگزار شد و خوشبختانه برنده داشت و با این اتفاق از امروز طرح جهادی نگهداشت تجهیزات ترافیکی آغاز می شود.

کلهری با اشاره به جزئیات این طرح گفت: این طرح جهادی و ضربتی در دو بخش انجام می شود که یک بخش نوسازی تجهیزات فرسوده و بخش دیگر حذف علائم و المان های زائد ترافیکی است.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه از مدت ها پیش در هر ناحیه حدود ۵ محور بررسی و شناسایی شد اذعان داشت: در این محورها تجهیزات ترافیکی فرسوده شناسایی و نواقص و کاستی ها مورد بررسی قرار گرفت و قرار است یک نوسازی و بازسازی اساسی در این زمینه داشته باشیم.

او به بخش دوم این طرح اشاره کرد و افزود: در بخش دیگر به حذف علائم و المان های زائد و اضافی اقدام خواهیم کرد و در این راستا مکان هایی که نیاز به حذف این زوائد دارند شناسایی شده و نسبت به حذف زوائد آن اقدام می شود.

کلهری ادامه داد: مثلا یک معبر یا یک مسیر پیاده رو یا عابر رو که بنا به دلایلی جمع شده اما علائم و تجهیزاتش باقی مانده است که دراین طرح جهادی المان های زائد تمامی این معابر جمع آوری می شود.

شهردار منطقه ۵ در پایان گفت: این طرح به صورت جهادی برای اولین با در پایتخت در منطقه ۵ آغاز شده و ظرف یک ماه می خواهیم نزدیک به چهل معبر منطقه را نوسازی جدی انجام دهیم که می تواند یک الگو برای همه مناطق تهران باشد.

۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 11630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =