افزایش ۳۰ کیلومتری مسیر دوچرخه سواری در منطقه ۷

شهردار منطقه ۷ به همراه مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق و معاون فنی و عمرانی و جمعی از مدیران منطقه ۷ از آخرین وضعیت پروژه مسیر دوچرخه و پیاده روسازی این منطقه بازدید و در جریان پیشرفت اجرای این طرح قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی در بازدید از مسیر پیاده روسازی و دوچرخه، از راه اندازی ۳۰ کیلومتر مسیر دوچرخه و پیاده روسازی در محدوده این منطقه تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در راستای ایجاد حمل و نقل پاک و برای نهادینه کردن فرهنگ دوچرخه‌سواری، عملیات احداث ۱۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در خیابان شهید قدوسی، خیابان دماوند و خیابان شهید طالقانی اجرایی شده است که تا پایان سال این مقدار به بیش از ۳۰ کیلومتر خواهد رسید.

حاجوی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات اجرا شده در راستای پروژه مسیر دوچرخه سواری و پیاده روسازی در این منطقه پرداخت و گفت: پروژه احداث مسیر دوچرخه در این منطقه در ضلع شمال و جنوب خیابان های شهید بهشتی، شهید مطهری، خواجه‌ نصیر و خیابان شهید مدنی در حال اجرا است.

در ادامه پیمان عباسی مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها، اقدامات و پیشرفت پروژه های پیاده روسازی و مسیر دوچرخه در این منطقه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی و کیفی پروژه های پیاده روسازی و مسیر دوچرخه نشان از تلاش بی وقفه همکاران معاونت فنی و عمرانی این منطقه است.

عباسی خاطرنشان کرد: اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق جهت فرهنگسازی در زمینه تغییر الگو در حمل‌ و نقل، ترغیب شهروندان به کاهش استفاده از خودرو شخصی و استفاده بیشتر از وسایل حمل‌ونقل عمومی آماده هر گونه همکاری در ایجاد بستر مناسب برای توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری در کلانشهر تهران است.

 این بازدید با حضور شهردار منطقه ۷، مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها، معاون مدیرکل هماهنگ فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها، معاونین فنی و عمرانی و حمل و نقل ترافیک منطقه ۷ و جمعی از مدیران شهری صورت گرفت و در جهت بهبود احداث پیاده‌روسازی و مسیر دوچرخه پیشنهادات لازم در دستور کار قرار گرفت.

۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 11675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =