بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری از منطقه ۱۸

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه ۱۸ ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی و یکپارچگی در ارائه خدمات در شهرداری گفت: مهمترین اولویت در شهرداری تهران نگهداشت شهر،  اولویت بندی پروژه ها و یکپارچگی در ارائه خدمات به شهروندان است.

اولین بازدید منطقه ای حمید محسنی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با هدف بررسی پروژه های منطقه ۱۸ تهران با حضور سید محمد فیاض شهردار منطقه  و معاونین و مدیران منطقه ای برگزار شد.
در ابتدای این برنامه حمید محسنی در جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه ۱۸ ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی و یکپارچگی در ارائه خدمات در شهرداری گفت: مهمترین اولویت در شهرداری تهران نگهداشت شهر،  اولویت بندی پروژه ها و یکپارچگی در ارائه خدمات به شهروندان است.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران تاکید کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در شهرداری توانسته ایم با ایجاد سامانه های متعدد از سلیقه گرایی جلوگیری نماییم و مدیریت شهری ضمن رشد همه جانبه بتواند برای هر روز و لحظه برنامه دقیق داشته باشد.
حمید محسنی در پایان تاکید کرد: منطقه ۱۸ تهران به واسطه جمعیت بالا ، گستردگی بالای بافت و  حریم شهری و در حاشیه شهر بودن از اهمیت بالایی برخوردار است که همواره در برنامه ریزی های صورت گرفته به این نکته توجه داشته ایم که باید عدالت در توزیع سرانه ها برای توسعه متوازن تخصیص یابد.
در ادامه این برنامه سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸  ضمن ارائه گزارش مفصل از اقدامات دوره تصدی شهرداری منطقه به  تشریح مهمترین عملکرد و دستاوردهای این دوره پرداخت و گفت: با توجه به اهمیت در دسترس بودن حمل و نقل عمومی برای مردم شریف منطقه ۱۸ تهران ، پس از تصویب شورای عالی ترافیک افزایش طول خط ۳ و ادامه آن تا داخل محدوده منطقه  ۱۸ در دستور کار قرار گرفت. احداث مسیر کندروی شرقی خیابان ۴۵ متری بهار، احداث مجموعه شهربانو، احداث کانال مدائن، ساخت و تجهیز سرای محلات ولیعضر (عج) شمالی و جنوبی، ساخت مسجد الهادی (ع)، ساخت و تجیز سرای محلات سعید آباد و یافت آباد ، ساخت و تجهیز نخستین بوستان بدون چمن منطقه ۱۸، تهیه منزل مسکونی برای ۷ معلول حرکتی ساکن منطقه ۱۸،  ساخت مجموعه بزرگ ورزشی شهید دستگردی تنها بخش کوچکی از پروژه های بزرگ اجرایی شده توسط مدیریت شهری منطقه ۱۸ است.
وی خاطر نشان کرد: پروژه هایی همچون بوستان دوچرخه، تامین روشنایی بوستان مادر، ساختمان اداری پایانه مفتح، احداث کانال مدائن، پارکینگ طبقاتی منطقه ۱۸، ایجاد زیر ساخت جمع آوری آب های سطحی بازار آهن، بوستان های محلی شهدای ناجا، نسترن و شهدای مدافع سلامت،  تامین سرویس بهداشتی بوستاهای منطقه و احداث اولین پارکینگ مکانیزه منطقه ۱۸ تنهای بخشی از پروژه های اجرایی شده در ماه های گذشته در منطقه ۱۸ میباشد.
پروژه هایی مانند ساخت مسجد الهادی(ع)، استخر و سونای گلدسته، مجموعه شهیدان دستگردی، سرای محله های شهید رجایی، یافت آباد جنوبی، ولیعصر (عج) شمالی و جنوبی و بازسازی ورزشگاه امام رضا (ع) از جمله اقدامات دیگر منطقه ۱۸ در خدمت رسانی به شهروندان بوده که سید محمد فیاض به آنها اشاره کرد.
همچنین کسب رتبه نخست در شاخص فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین مناطق شهرداری تهران و رتبه نخست ارزیابی کارکنان در شیوه های نوین آموزشی از افتخارات حوزه سرمایه انسانی منطقه ۱۸ است که شهردار منطقه به آن اشاره کرد.

در ادامه این نشست علی جعفری شهرستانی، مدیر کل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت شهرداری تهران عملکرد این دوره مدیریت شهری منطقه ۱۸ را در برخی شاخص ها بالاتر از مطلوب و در برخی دیگر مطلوب عنوان  کرد.

شایان ذکر است پس از برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه ۱۸، کلیه حاضران در یک بازدید چند ساعته که با حضور حمید محسنی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و سید محمد فیاض شهردار منطقه برگزار شد از پروژه های "تعریض خیابان شهیدان بهرامی"، "باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س)" ، "احداث بوستان دوچرخه"، "احداث بیمارستان کورکان حکیم" ، "احداث زمین چمن شهرک مفید"، "تعریض و بهره برداری پروژه عظیم بزرگراه شهید بروجردی" و "احداث بوستان مدافعان سلامت" به طور کامل بازدید کردند.
همچنین حاضرین در بازدید از باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور بر سر مزار شهدای گمنام و اهدای شاخه های گل با آرمانهای شهدای گرانقدر و والامقام تجدید میثاق کردند.
پایان بخش این دیدار چند ساعته و صمیمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران،  بازدید از بخش های ستادی منطقه ۱۸ همچون حوزه های شهرسازی ، حسابداری، امور قراردادها ، املاک و ... و گفتگو با همکاران این حوزه ها بود.

۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 11692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =