قدردانی از کارگر خلاق فضای سبز منطقه ۱۹

شهر: کارگر فضای سبز شهرداری که با اقدامی ابتکاری و خلاقانه از هدر رفتن آب هنگام آبیاری فضای سبز و پخش شدن آن در خیابان جلوگیری کرد، از سوی مدیران شهری مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شهر، شیراحمد تاجیک، کارگر فضای سبز شهرداری که با اقدامی ابتکاری و با نصب حفاظ مانع از پخش شدن آب آبپاشهای مخصوص آبیاری فضای سبز به سطح خیابان می شود، مورد تقدیر قرار گرفت.

شیراحمد تاجیک؛ کارگر فضای سبز ناحیه ۵ منطقه ۱۹ است که با یک کار ابتکاری و ایجاد و نصب حفاظ مقابل آبپاشها ، از پخش شدن آب به مسیر خیابان و اتوبان و تصادف های احتمالی ناشی از آن جلوگیری می کند. شیراحمد هدف از کار خود را رضایت مردمی که از خیس شدن خودروها و کف خیابان گلایه مند بودند، می دانست.

مصطفی کاظمی، مشاور عالی و مدیر کل حوزه شهردار تهران نیز با اشاره به رفتار مسئولانه این کارگر گفت: اقدامات خلاقانه ای از این قبیل می تواند از خیس شدن خیابان ها و خودروها در هنگام آبیاری فضای سبز در همه نقاط تهران که باعث ناراحتی و گلایه شهروندان شده، جلوگیری کرده و کسب رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

به گفته کاظمی رفتار مسئولانه در همه حوزه ها می تواند فرهنگ بی تفاوتی را تغییر دهد.

همچنین مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نیز تاکید کرد: اگر همه افراد در تمامی حوزه ها احساس مسئولیت کنند اتفاقات خوبی می افتد و این احساس مسئولیت باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

در مراسم تقدیر از کارگر خلاق فضای سبز منطقه ۱۹، مصطفی کاظمی، مشاور عالی و مدیر کل حوزه شهردار تهران، مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز، علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ و پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ حضور داشتند.

۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 11740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =