بهسازی ۲۲ کیلومتر از معابر منطقه ۴

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران از ادامه روند پیاده روسازی و بهسازی معابر خبر داد و گفــت: حدود ۲۲ کیلومتر از معابر برای تردد آسان شهروندان مناسب سازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران مهدی پورشاسب با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقاء کیفیت  معابر و تسهیل در عبور و مرور عابرین به ویژه افراد کم توان، پروژه  بهسازی و مناسب سازی معابر منطقه ۴ در قالب پروژه های کوچک مقیاس توسعه محلی در دستور کار این معاونت قرار گرفت.
او با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۲۲ کیلومتر از معابر منطقه ۴ برای تردد شهروندان مناسب سازی شد، افزود: طبق زمانبندی و الویت گذاری ،همسان سازی پیاده روها و رفع موانع فیزیکی برای عبور شهروندان  در معابراصلی و محلی اجرا شده است.
معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه به پیشرفت فیزیکی هشتاد درصدی عملیات عمرانی پیاده رو سازی بزرگراه شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در این محور حدود ۱۲۲۰ متر طول پیاده روسازی درنظر گرفته شده است که با اتمام عملیات پیاده روسازی  حد فاصل خیابان شهید عبادی تا خیابان شهید حیدرخانی  به طول حدود ۶۰۰ متر تکمیل و مورد استفاده  قرار می گیرد.
پورشاسب  پیاده روسازی محور گیلان حد فاصل مترو شهید صیاد شیرازی تا  خیابان بوستان هفتم را از دیگر پروژه های در حال اجرا بیان کرد و افزود: خیابان گیلان به طول حدود  ٦٠٠ متر  از معابر اصلی ناحیه ۳ است که تاکنون  حدود ١٥٠ متر از این معبر بهسازی و تا نیمه اول سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.
او گفت: بهسازی و ساماندهی معابر و خیابان‌ها سطح منطقه به لحاظ تاثیرگذاری در فضای ارتباط شهری، طبق برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی در سال جاری اجرا می‌شود.

۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
کد خبر: 11760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =