رونمایی از دستگاه‌های خوددریافت پسماند؛ ۲۲ تیر

دستگاه‌های آر.وی.ام(دریافت خودکار پسماند) با حضور شهردار تهران، نماینده برنامه توسعه سازمان ملل و سفرای کشورهای ژاپن و هلند رونمایی می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اعلام این خبر گفت: در بحث استفاده از تکنولوژی روز دنیا، یکی از مهمترین این ابزارها که شهرداری تهران تمرکز ویژه‌ای بر روی آن دارد، جانمایی دستگاه‌های آر وی ام ( Reverse Vending Machine) یا دستگاه دریافت خودکار است.

علیپور افزود: در همین راستا گام چهارم اجرای طرح کاپ، برنامه هوشمندسازی و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی است که یکی از موارد آن استقرار دستگاه‌های دریافت خودکار پسماند خشک RVM است.

علیپور با بیان این مطلب که این دستگاه‌ها با همراهی برنامه عمران ملل متحد(یو.ان.دی.پی) در ایران تامین شده است گفت: هدف اصلی از بهره برداری از این دستگاه، کمک و تسریع در امر تفکیک و جداسازی پسماندهای خشک توسط شهروندان در مبدا و در نهایت کاهش هزینه‌ها همراه با بسته‌های تشویقی ویژه شهروندان است.

 در این مراسم که روز سه شنبه ۲۲ تیر و در ساختمان شهرداری برگزار می‌شود، شهردار تهران، کلودیو پروویداس نماینده برنامه توسعه ملل متحد در ایران، ژاک ورنر سفیر هلند و آیکاوا کازوتوشی سفیر کشور ژاپن سخنرانی خواهند کرد.

۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 11768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =