گره ترافیک در شمال شرق تهران باز شد

شهر: پروژه ۳۵ متری افتخاری به طول سه کیلومتر برای حل گره ترافیکی شمال شرق منطقه یک و اتصال محلات این نقطه از منطقه به بزرگراه امام علی (ع) افتتاح شد.

سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک در حاشیه افتتاح پروژه ۳۵ متری شهید افتخاری به خبرنگار شهر گفت: یکی از اصلی ترین مشکلات منطقه یک با توجه به عرض کم معابر و تراکم جمعیت بحث ترافیک است که مدیریت شهری در طی سالهای اخیر در صدد بارکردن گره‌های ترافیکی در این منطقه بوده است.

او افزود: پروژه ۳۵ متری افتخاری یکی از پروژه های مهم است که گره کور ترافیکی در شمال شرق تهران را رفع می کند. این پروژه می تواند محلات شمال شرق منطقه را به بزرگراه امام علی (ع) متصل کند و شهروندان بدون نیاز به گذر از میدان ارتش و خیابان شهید سباری خود را به محلات شمال شرق منطقه برسانند.

موسوی ادامه داد: عملیات این پروژه بیش از یک دهه بود که آغاز شده بود اما به دلیل وجود معارضین متوقف شده بود که در سال گذشته با توافق با همه معارضین آزادسازی معبر انجام شد.

شهردار منطقه یک اضافه کرد: طول این پروژه در هر مسیر حدود سه کیلومتر است و اتصالات مناسبی به بلوار شهید مژدی دارد و خودروهایی که از مسیر بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت شمال حرکت می کنند می توانند از این اتصالات استفاده و خود را به نقاط مرکزی منطقه برسانند.

به گفته موسوی هزینه تملک این پروژه ۳۰۰ میلیارد تومان است که البته هزینه‌های اجرا و آماده سازی طرح نیز باید به آن اضافه شود.

۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 11775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =