خط کشی ۵۰هزار متر از معابر منطقه ۱۰

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۰ از اجرای بیش از ۵۰هزار مترطول خط کشی معابر نواحی سه گانه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، عباس عزیزیان معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به وضعیت مناسب جوی و گرم شدن هوا از ابتدای سال جاری گفت: بر همین اساس عملیات اجرای خط کشی معابر و تقاطع ها در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

عزیزیان در ادامه باتوجه به اولویت بندی های صورت گرفته گفت: تجدید خط کشی های محوری شامل منقطع و ممتد در معابر سواره رو، گذرگاه های عابر پیاده به طول ۵۶۷۱۰ متر مطابق با اصول استاندارد و به منظور افزایش ایمنی، منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به رانندگان انجام شد.

او با تاکید بر اهمیت نگهداشت سیستم حمل و نقل عمومی و تاثیر آن در کاهش ترافیک، آلودگی هوا و خطرات احتمالی افزود: تجدید خط کشی ۱۰ ایستگاه اتوبوس و تاکسی در سطح منطقه و اجرای خط کشی ویژه مسیر دوچرخه و بستر ایستگاه های اتوبوس و تاکسی در مجموع ۱۳۲۱ مترمربع از دیگر اقدامات صورت گرفته در فصل بهار می باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در بخشی از سخنان خود به خط مشی و سیاست های شهردار تهران مبنی بر تحقق شعار "تهران، شهری برای همه" و سهولت در تردد معلولین اشاره کرد و از خط کشی ۹ محل مخصوص پارک ویژه معلولین خبر داد و در خاتمه بر استمرار این عملیات با هدف ترمیم و احیای کامل خط کشی ها به منظور افزایش ایمنی در معابر سطح منطقه تاکید کرد.

۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 11791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =