۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 11792
ساماندهی معابر محله جی

شهردار ناحیه یک منطقه ۱۰ با اشاره به اجرای پروژه های خردمحلی از بازپیرایی و بهسازی فضای شهری محله جی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، محمد اسدالهی شهردار ناحیه یک ضمن اعلام این مطلب گفت: بر اساس تدابیر شهردار منطقه و در راستای اجرای پروژه های توسعه محله ای با رویکرد خدمات رسانی به شهروندان و رسیدگی به درخواست های ساکنان محله، پس از برگزاری جلسات و بازیدهای میدانی مستمر از محلات و اقدامات صورت گرفته در محله سلیمانی، اقدامات عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، زیباسازی و فضای سبز در محله جی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار ناحیه تغییر چهره شهر، رفع نیازها و مطالبات مردمی، ایجاد امنیت، آرامش و جلب رضایت مردم در محل سکونتشان را اهداف این طرح برشمرد و افزود: در بخش عمرانی طی ۴ روز با توزیع ۲۰۰ تن آسفالت ۹۰ مورد لکه گیری و ۱۰ مورد روکش کامل صورت پذیرفت.

اسدالهی در بخشی از سخنان خود به سیاست های مدیریت شهری برای محله محوری اشاره کرد و افزود: در حوزه خدمات شهری علاوه بر پاکسازی جداره های شهری، آبگردانی و شست و شو و لایروبی انهار؛ ۴۵ مورد مخزن و زیرمخزنی به صورت کامل رنگ آمیزی و در بخش فضای سبز نیز کندوکوب، خشکه زنی، رسیدگی به درختان و همچنین رفع نواقص وسایل بازی و ورزشی در بوستان شقایق اجرا شد.

او فراهم سازی بستری مناسب برای بهره مندی شهروندان از فضاهای شهری در راستای تحقق شعار شهردار تهران مبنی بر "تهران؛ شهری برای همه" پس از شناسایی مشکلات و نیازهای ساکنین را از اولویت های مدیریت شهری قلمداد کرد و اظهار داشت: تعمیر و نگهداری ۶ تابلوی ترافیکی و راهنمایی مسیر، احداث نرده ایمنی و راهبند مسیر سامانه اتوبوس تندروی خیابان قزوین، خط کشی محل توقف معلولین و کانال عابر پیاده از اقدامات ترافیکی در این محله بوده است.

شهردار ناحیه در خاتمه یادآور شد: در این طرح ۸ مورد دریچه نصب و مرمت شد و عملیات حذف زواید فیزیکی و مرمت پیاده رو خیابان شهید سبحانی نیز صورت پذیرفت.

۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 11792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =