افتتاح نخستین زمین چمن مصنوعی ویژه بانوان در منطقه ۷

نخستین زمین چمن مصنوعی ویژه بانوان باحضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، شهردار منطقه ۷، مدیر کل هماهنگی و امور مناطق، معاونین و جمعی از مدیران منطقه ۷، توسط کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان افتتاح شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی شهردار منطقه، از احداث اولین زمین چمن مصنوعی در مجموعه شهربانوی این منطقه خبر داد و افزود: زمین چمن مصنوعی منطقه ۷ با هدف توسعه ورزش بانوان و در راستای ارج نهادن به تلاش های بانوان و کسب افتخارات در میادین بین المللی به نام نسیمه غلامی، کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان افتتاح شد و اولین زمین چمن مصنوعی  است که به مینی فوتبال بانوان اختصاص می یابد.

او ایجاد بسترهای مناسب به منظور تامین شادابی و نشاط و افزایش سرانه ورزشی بانوان را ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه مدیریت شهری، ورزش بانوان با رویکرد توسعه همگانی را تکلیف کرده است، تهیه زیرساخت های لازم برای ورزش بانوان یک ضرورت بوده و امیدواریم در شهرداری تهران با تخصیص منابع اعتباری و انسانی به توسعه ورزش بانوان کمک بیشتری ‎شود.

حاجوی در ادامه با بیان اینکه احداث زمین چمن مصنوعی مجموعه شهربانوی منطقه ۷، نقش بسزایی در توسعه ورزش بانوان و غنی سازی اوقات فراغت آن ها دارد، گفت: با اتمام دوران کرونا، این مجموعه زیر نظر نسیمه غلامی که از ورزشکاران ساکن منطقه ۷ و کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان است، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی فوتبال بانوان منطقه در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان می نماید.

 زمین چمن مصنوعی بانوان منطقه ۷، با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، شهردار منطقه ۷، مدیر کل هماهنگی و امور مناطق و خانم ها حمیدی و عرب از اعضای اسبق تیم ملی فوتسال بانوان، به نام نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان افتتاح شد.

۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 11821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =