احداث درمانگاه عمومی شبانه روزی در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از اجرای مقدمات لازم برای راه اندازی درمانگاه عمومی شبانه روزی در محدوده ناحیه یک توسط بخش خصوصی در راستای ارتقاء سرانه درمانی و بهداشتی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی هدف از اجرای این پروژه را تحقق چشم انداز توسعه ای منطقه و توزیع عادلانه امکانات معیشتی دانست و گفت: در همین راستا با انجام مقدمات لازم و مجوز دانشگاه علوم پزشکی ایران برای احداث درمانگاه عمومی در محله خانی آباد ناحیه یک، عملیات اجرایی این پروژه توسعه محور  توسط سرمایه گذار بخش خصوصی آغاز می شود.
او با اشاره به اختصاص قطعه زمینی در خیابان گلستان برای احداث این درمانگاه افزود:با پیگیری های صورت گرفته، کاربری زمین به درمانی تغییر یافته و پروژه مذکور پس از طرح در کمیته شبکه معابر به منظور تغییر عرض معبر متناسب با این کاربری، در کمیسیون ماده ۵ نیز تصویب شده است.
توکلی با اشاره به خدمات شبانه روزی این درمانگاه عمومی و تجهیزات مختلف آن تصریح کرد: طبق مطالعات و بررسی های انجام شده، با راه اندازی این درمانگاه زمینه اشتغال زایی برای نزدیک به ۱۴۰ نفر فراهم خواهد شد.
به گفته توکلی درمانگاه عمومی در ۴ طبقه احداث و در راستای پاسخگویی به نیازهای درمانی شهروندان این منطقه جنوبی به قسمت های مختلفی همچون پاتولوژی، رادیولوژی، سونوگرافی، بخش بستری مردان و زنان و ... مجهز می شود.
همچنین این درمانگاه براساس نقشه و طرح اولیه از بخش های دیگری شامل لیزیک و لیزر درمانی پوست، ایستگاه پرستاری، انبار تجهیزات پزشکی، اتاق های معاینه، داروخانه، اتاق استراحت کارکنان و دیگر بخش ها برخوردار است.
توکلی در پایان رضایت شهروندان و تحقق شعار تهران شهری برای همه را محور اصلی همه اقدامات و پروژه ها خواند و یادآور شد: در همین راستا طی نیازسنجی مستمر محلات و تعریف پروژه های توسعه محور گام های مثبتی در راستای آبادانی منطقه و افزایش سرانه های شهری آن ها برداشته شده است.
 

۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 11822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =