افتتاحیه لیگ حافظه سالمندی به میزبانی منطقه ۷

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۷، از افتتاحیه ویژه برنامه لیگ حافظه سالمندی با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران به صورت مجازی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، فائزه دولتی با بیان اینکه این منطقه میزبان افتتاحیه لیگ بازی های شناختی دیجیتال ویژه افراد بالای شصت سال بود، اظهار داشت: لیگ حافظه و اپلیکیشن چلچلی از جمله استارت آپ هایی هستند که برای گروه های سنی مختلف کاربرد دارد تا وقتی شهروندان به سن سالمندی رسیدند کمتر به بیماری های حوزه شناختی و حافظه برسند.

در این برنامه نصیری مدیر کل سلامت شهرداری تهران با بیان این مطلب که گروه سالمندان از مهمترین حوزه های اداره کل سلامت شهرداری تهران می باشد، گفت: مدیریت شهری در راستای تحقق شعار تهران شهر دوستدار سالمندان تلاش نموده برنامه و زیر ساخت های مناسبی در حوزه سالمندان اجرا نماید چرا که در صورت عدم توجه به حوزه سالمندی منجر به بحران در سطح جامعه خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۷ خاطر نشان کرد: اداره ورزش و سلامت منطقه در صدد آن است تا با استفاده از ظرفیت های موجود از جمله سازمان های مردم نهاد، کانون سلامت و متخصصین سالمندی به اجرای برنامه های مختلفی در حوزه سالمندی پرداخته تا بتواند سلامت جسمانی و روانی سالمندان و حس مشارکت و موثر بودن را به قشر سالمندان بازگرداند.

این برنامه با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی از صفحه اینستاگرام اداره کل سلامت شهرداری تهران پخش شد.

۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
کد خبر: 11896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =