نامگذاری ۴۶ معبر منطقه ۱۵ به نام شهدا و اسامی ارزشی

معبری در محله شهید بروجردی منطقه ۱۵ همزمان با شهادت امام محمد باقر(ع) با حضور شهردار منطقه و خانواده معزز شهید محمد مولایی پرچینی؛ به نام این شهید معظم مزین شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه در مراسم پلاک کوبی معبر ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویتهای ما در منطقه است. پلاک کوبی معابر به نام شهدا نیز به منظور زنده نگهداشتن نام و یاد شهیدان انجام می شود.  

او افزود: بیشترین نامگذاری معابر منطقه به نام شهدای معظم، طی چهار سال گذشته انجام شده و در این مدت ۴۶ معبر منطقه به نام شهدای گرانقدر و اسامی ارزشی مزین شده است.

محمدی یادآور شد: همچنین به منظور پاسداشت مقام شهدا سردیس شهید طیب حاج رضایی در خیابان طیب و یادمان شهیدان سجادیان نیز در بلواری که به همین نام مزین است، نصب شده است.

شهردار منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر افزود: عزت و سربلندی امروز کشورمان مدیون خون پاک آنهاست.

محمدی با اشاره به اینکه اقتدار، امنیت و آسایش امروز ما به حرمت خون شهدا و فداکاریهای خانواده معظم شهداست، خاطرنشان کرد: منطقه ۱۵ خاستگاه دو هزار شهید والامقام دفاع مقدس است و تلاش کردیم با تکریم خانواده معزز و معظم شهدا به کارخودمان برکت دهیم.

او یادآور شد: با این نامگذاری، تعداد کل معابر نامگذاری شده به نام شهدا و اسامی ارزشی در منطقه ۱۵ به ۱۳۸۸ معبر رسید.

۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 11907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =