اجرای ویژه برنامه های قربان تا غدیر در پهنه غربی پایتخت

در آستانه فرارسیدن دهه ولایت، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۹ نسبت به برگزاری ۱۳ عنوان ویژه برنامه از عید قربان تا غدیر اقدام می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، علیرضا خامسیان، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: اجرای کنسرت ها، کارناوال های نشاط، جشن های محلی در سرای محلات و نور افشانی در پهنه غربی پایتخت از جمله این برنامه ها در دهه ولایت خواهد بود.
او با اشاره به کنسرت هایی که در منطقه ۹ اجرا می شود، افزود: کنسرت شهرام شکوهی در میدان آزادی و کنسرت گروه محلی تلفیقی کردی و لری در پلازای هاشمی از جمله برنامه های مفرح است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹ به جشن های محلی نیز اشاره و عنوان کرد: برگزاری مراسم جشن در چهار نقطه از منطقه از ۳۰ تیر تا ۲ مرداد، اجرای جشن های محلی در سرای محله های دکتر هوشیار،   امامزاده عبدالله، فتح صنعتی، جشن عید قربان در مدد سرای امید، برگزاری جشن عید قربان و غدیر در مدد سرای امید و همچنین جشن شب عید غدیر در ترمینال ۴ فرودگاه مهرآباد مد نظر است.
خامسیان در خاتمه یادآور شد: کارناوال های سیار نشاط در شب عید قربان و عید غدیر و اجرای نورافشانی از دیگر ویژه برنامه های دهه ولایت در منطقه ۹ می باشد.

۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 11926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =