عرضه ۱۰۰۰ راس دام بهداشتی به شهروندان

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ با اشاره به اینکه همزمان با روز عید سعید قربان، جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام با رعایت پروتکل های بهداشتی در این منطقه مستقر می شود؛ از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به شهروندان در قربانگاه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، مصطفی دینی با اعلام این خبر گفت: این حوزه با هدف سهولت دسترسی شهروندان به دام های بهداشتی، جلوگیری از آلودگی وکنترل قیمت دام، جایگاهی را در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ هزار متر مربع شامل؛ محل عرضه دام، کشتارگاه و سالن انتظار شهروندان به آدرس ۴۵ متری زرند تقاطع خیابان شهید واشقانی فراهانی در روز عید سعید قربان آماده کرده است.
دینی با بیان اینکه در این جایگاه پیش بینی عرضه ۱۰۰۰ راس دام بهداشتی شده است، افزود: افراد دیگری اجازه فروش دام درسطح منطقه را نخواهند داشت و عرضه دام زنده با حضور مشاوره دامپزشکی و ارائه دام های سالم و معاینه شده و ذبح رایگان تدارک دیده شده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ یادآور شد: تبلیغات محیطی در سطح منطقه و اطراف جایگاه عرضه بهداشتی دام انجام شده و به منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی های لازم با سازمان آتش نشانی و اورژانس تهران به عمل آمده است.

۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 11937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =